onsdag den 2. april 2014

15 dage tilbage...


Søde sole vuggestuebørnene har lavet.


Nu har jeg desværre kun 15 arbejdsdage tilbage i vuggestuen hvor jeg siden november har været i et sygdomsvikariat. Jeg har været meget glad for at være der, men stopper her til 1. maj, da hende der har været syg, er kommet igen.
Så hvad jeg skal derefter, ved jeg ikke endnu. Jeg har søgt en masse uopfordret jobs i vuggestuer her i kommunen og i de omkring liggende kommuner, men de tilbagemeldinger jeg har fået, har været at det er en rigtig flot ansøgning, men p.gr.a. faldende børnetal, fyrer de i øjeblikket pædagoger og kan derfor ikke ansætte mig. Kigger på nettet efter jobopslag hver dag og min omgangskreds har også øre og øjne åbne, så mon ikke der lige pludselig dukker noget op! Det håber jeg i hvert fald!



Påskeæg-pynt, også lavet af vuggestuebørnene
Ham den søde kom sidste år hjem med et chokolade påskeæg til mig omkring påske, så i år er det mig der har forkælet ham ;)


SMIL fra Charlotte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!